Prekių garantija

Sugedus prekei, pirktai iš IT sektorius MB, garantiniu laikotarpiu prekę reikia pristatyti į sugedusios prekės gamintojo serviso centrą. Jeigu sugedusios prekės gamintojo serviso centro Lietuvoje nėra, ją reikia užregistruoti pas mus. Tokios prekės yra siunčiamos prekių platintojui.

Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją, garantinių įsipareigojimų ir nemokamo serviso aptarnavimo sąlygas.

Pateikdami prekę, garantiniam remontui, būtinai pateikite prekės pirkimo dokumentą. Garantijos galiojimo metu garantinis remontas atliekamas, nemokamai. Prekės pirkimo dokumentas (PVM sąskaita faktūra) kartu yra ir garantinis talonas.

Pageidautina, kad prekę garantiniam aptarnavimui Pirkėjas pristatytų į garantinį centrą pilnos komplektacijos ir originalioje pakuotėje. Bet kuriuo atveju prekę būtina pristatyti tokios komplektacijos, kad ją būtų galima įjungti (turi būti pateikiama prekė ir jos maitinimo šaltinis).

Mes neprisiimame atsakomybės dėl gamintojų autorizuotų garantinio remonto centrų veiklos. Sekantys punktai taikomi tik toms prekėms, kurių gamintojai nėra įsteigę autorizuotų garantinio remonto centrų Lietuvoje.

Prekė yra taisoma arba keičiama, jei visi žemiau išvardinti teiginiai apie sugedusią prekę yra teisingi:

  • Prekė yra pirkta iš IT sektorius, MB.
  • Prekės garantinis laikotarpis yra nepasibaigęs (garantija nurodoma ant pirkimo iš IT sektorius, MB sąskaitos).
  • Prekė yra sugedusi.
  • Prekių trūkumai atsirado dėl gamintojo kaltės ir apie kuriuos pirkėjas nebuvo informuotas.
  • Prekė buvo eksploatuojama teisingai ir pagal paskirtį.
  • Lietuvoje nėra sugedusios prekės gamintojo oficialaus serviso centro. Oficialių gamintojo serviso centrų sąrašą rasite čia >>
  • Jei yra pateikiamas Lietuvoje esančio sugedusios prekės gamintojo oficialaus serviso centro išduotas prekės pakeitimą leidžiantis dokumentas. Dokumentas turi atitikti gamintojo nustatytas sugedusios prekės nurašymo taisykles.
  • Prekė neturi fizinių pažeidimų.
  • Prekės gedimas atsirado ne dėl išorinių aplinkos reiškinių tokių kaip: dulkės, žaibas, elektros tinklų įtampos šuolis, cheminės medžiagos, įvairūs elektromagnetiniai laukai, išskyrus tuos atvejus, kai prekė pagal gamintojo specifikaciją privalo būti šiems išoriniams aplinkos veiksniams atspari.
  • Prekės trūkumai atsirado ne dėl pirkėjo, galutinių pirkėjų ar kitų asmenų kaltės ir ne dėl įprasto prekės nusidevėjimo.

Jeigu platintojo serviso centras neturi galimybės pataisyti sugedusių prekių, apie tai informuojame pirkėją. Tokiu atveju elgiamasi sekančiai:

  • Keičiamos nekokybiškos prekės kitomis tos pačios rūšies prekėmis arba, suderinę su pirkėju, kitomis prekėmis, kurių savybės yra ne blogesnės, negu keičiamų prekių.
  • Jeigu platintojo servisas negali įvykdyti 4.1 punkto, kompensuojame analogiškų prekių rinkos vertę. Rinkos vertė suprantama kaip vertė, už kurią galima tuo metu įsigyti prekes, kurių savybės yra ne blogesnės, negu keičiamų prekių.
  • Tuo atveju, jeigu analogiškų prekių negalima įsigyti rinkoje, IT sektorius MB sumoka pirkėjui nekokybiškos prekės įsigijimo vertę.

Pakeistam produktui išlaikomas keičiamo produkto garantijos terminas.


Garantinio serviso centrai >>

Labai gaila, tačiau šios prekės dabar neturime. Jeigu paliksite savo kontaktinę informaciją, mes Jus informuosime el.paštu kai tik prekė atsiras prekyboje. Informuojame, kad Jūsų kontaktinė informacija nebus naudojama kitiems tikslams.
Vardas
El.pašto adresas
Komentaras